دانیـــــالدانیـــــال، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

دانیــــــال

حمام 2 نفره

1392/8/25 12:17
نویسنده : مامی
107 بازدید
اشتراک گذاری

جانم پسرمممم که روز به روز بزرگتر میشه

این اولین حمامی نبود که باهم میرفتیم.. بچه تر که بودی باهم دوتایی تنها رفته بودیم هوا گرم بود و من بعد شستنت حوله ات رو پوشیدم و گذاشتمت توی راکری که بیرون حمام گذاشته بودم و خودم و سریع شستم و زود زود اومدم بیرون و... 

اما امروز نمیشد خب.. هم اینکه بزرگتر شدی و هوا هم سرد سرد شده.. این شد خونه رو گرم کردم و شما رو گذاشتم توی روروئکت و خودم رفتم دوش گرفتم .. و بعد شمارو که خیلی متعجب بودی رو آوردم و باهم بازی کردیم توی وانت و در آخر هم وانتو خالی از آب کردم و شما نشستی توی وانت منم حوله ام و پوشیدم و بعدم حوله شمارو و باهم اومدیم بیرون.. کنار بخاری خوابیدی منم لباساتو پوشیدم حال عجیبی داشتی نه گریه کردی و نه غر زدی لبخند میزدی .. انگار خسته شده بودی ...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)